PARANORMAAL BUSINESS SCHOOL

paranormaal is heel normaal

Ontdek de gave van je kind!

Ontwikkel jezelf naar het niveau van jouw nieuwetijdskind!

6 maanden ontwikkelingstraject

Dit 6 maanden ontwikkelingstraject is speciaal voor ouders die hun eigen beperkingen niet willen doorgeven aan hun kind(eren), Vaak voelen je als ouder dat je kind anders in de wereld staat. Of misschien zie je paranormale gaven bij je kind(eren) waarvan je niet goed weet wat je ermee moet.

• Is jouw kind net even anders is dan anderen kinderen?
  • Past jouw kind niet helemaal in de huidige maatschappij?
  • Kan jouw kind niet goed aarden in het huidige schoolsysteem?

Dan is de kans groot dat jouw kind ver vooruit in de energie geboren is. Dat noem ik een nieuwetijdskind. Wist je dat je dat ook gewoon kunt uitrekenen?

Ontdek de gave van je kind!

Overstijg je eigen beperkingen en leer hoe je in liefdevolle verbinding kunt leven met je kind(eren)

Nieuwetijdskinderen zijn hier op aarde geboren om hun ouders en de mensen om hen heen te laten ontwikkelen naar een Hoger Bewustzijnsniveau.

Jouw kind hoeft zich dus helemaal niet aan te passen aan de wereld, het is juist de bedoeling dat jij je ontwikkelt naar het niveau waarop jouw kind leeft! Maar hoe zorg je er dan voor dat je jouw beperkingen niet doorgeeft aan je kinderen?

• Hoe zorg je ervoor dat je niet steeds vanuit jouw automatische piloot de dag doorkomt?
  • Hoe blijf je in verbinding met je eigen gevoelens en behoeften zonder steeds afhankelijk te zijn van anderen?
  • Hoe zorg je ervoor dat je jezelf niet steeds op offert of in dienst staat van je gezin en de andere mensen om je heen?

Met de methode voor Intuïtieve Zelfontwikkeling leer je hoe je in liefdevolle verbinding kunt leven. Hoe je kwetsbaar over je gevoelens en behoeftes kunt praten zonder je eigen energie te verliezen. Je leert helder communiceren met je kind vanuit liefdevolle verbinding. Dit noem ik een hart-tot-hart verbinding.

Door je eigen belemmeringen en aangeleerde gedragspatronen te overstijgen ontstaat er ruimte voor jouw eigen GAVE!

Persoonlijke begeleiding en readings

In de maandelijkse LIVE SESSIES via ZOOM krijg je de unieke kans om persoonlijk met mij te spreken en antwoorden te krijgen op vragen waar je wellicht nog nooit eerder antwoord op hebt gekregen.

Je loopt vast rond met vragen over je kind(eren). Vragen waar ik je direct antwoord op kan geven. Maar ik vertel je ook 'waarom' dit zo is. Ik laat je de berekening zien en leg je uit hoe energie doorwerkt in je dagelijkse leven binnen je gezin. Waarom lopen jullie steeds tegen dezelfde problemen aan in jullie gezin? Waarom reageren je kinderen op elkaar? In deze live sessies begeleid ik je persoonlijk en geef ik je waardevolle inzichten!

Mijn begeleiding zal je zielstrilling activeren, waardoor je een hoger bewustzijnsniveau gaat ervaren en zelf kunt ontdekken hoe krachtig jouw eigen gaven zijn.

Ervaar zelf de magie van deze bijzonder LIVE SESSIES!

Daarnaast krijg je ook:

• 6 maanden 24/7 toegang tot de Online Academy
  • Wekelijkse voortgangsmails waarmee ik je stap voor stap door alle programma’s begeleid
  • Toegang tot de Online Community
  • Netwerk van andere ouders en voorbeelden van gezins dynamieken
  • Community waarin we ervaringen uitwisselen, vragen stellen, ideeën delen en elkaar ondersteunen in onze ontwikkeling
  • Een veilige en ondersteunende omgeving waar je kunt groeien en bloeien op jouw ontwikkelingsreis.